A gondoskodás a tettekkel válik kézzel foghatóvá!

Mi történt a Gránit Banknál?

Egyre több online felületen írják a Gránit Bank ügyfelei, hogy napok óta nem sikerül belépni a bank alkalmazásába, alig lehet elérni az ügyfélszolgálatot, és  az átutalások sem igazán működnek.

Csorbult ügyfélélmény 

A bank ügyfelei a panaszaik szerint nem kapnak megfelelő magyarázatot a fenálló problémára, sem szóban, sem írásban. Egyesekazt állítják, hogy a Facebook oldalt egyenesen cenzúrázza a bank, így jobb híján a közösségi média egyéb felületein adnak hangot nemtetszéseiknek, és ahogy a pénzintézet a problémát kezeli.

Megnéztük a pénzintézet weboldalát is, ahol mindössze ennyit találtunk:

Kedves Ügyfelünk! A hétvégi rendszer-karbantartást követően az eBank és a NetBank valamennyi funkciója működik, az átmenetileg megnövekedett forgalom miatt egyes esetekben a válaszidő lassú. Dolgozunk a gyorsításán, türelmüket és megértésüket kérjük!   Üdvözlettel,   GRÁNIT Bank Zrt.
Részletek
 

Mi lehet a háttérben?

A hozzászólások között találtunk azonban olyan ügyfelet, akinek sikerült beszélnie a telefonos központtal, ahol azt ígérték,a zavar átmeneti, és hamarosan helyreáll a megszokott rend.

Ügyfelük vagy? Te is találkoztál már hasonló esettel?
Írd meg nekünk Facebook oldalunkon hozzászólásban tapasztalataidat!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Picture of Molnár András

Molnár András

Pénzügyi szakértő
Email: hello@okosdontes.hu
Telefon: 06-30-812-8267

Többet szeretnél tudni?
Keress minket!

Teljes neved, vagy ahogy szólíthatunk
Amit biztosan megkapsz, és ahova szükségesetén válaszolunk
Csak számokat írj. pl 06301234567
Akár több témát is megadhatsz
Írd le nekünk, amit fontosnak tartasz, mielőtt megkeresünk. Minél részletesebb vagy, annál pontosabban tudunk segíteni, akár már az első alkalomkor.
Elolvastam, és megértettem az adatkezelési tájékoztatóban leírtakat.

Jelen weboldal tartalma, és a hozzá tartozó valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű, és nem minősül biztosítási termék, befektetési tanácsadás, vagy pénzügyi szolgáltatás ajánlattételnek! Ezen információkat és adatokat az Okos döntés üzemeltetői megfelelő gondosság mellett rendszeres időközönként felülvizsgálja, és frissíti. A köztes időben azonban az adatok, és információk elavulttá válhatnak, így azok idegenszerűségéért, teljességéért, esetleges pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. Kérjük, hogy mielőtt a honlapunkon olvasott információk alapján üzleti döntést hozna, feltétlenül lépjen kapcsolatba velünk. Az Okos döntés fenntartja magának a jogot, hogy a jelen honlapon található információkat bármikor előzetes értesítés nélkül módosítsa.
Az Okosdöntés partnere a Proactive Bussines Zrt., a Bankmonitor , valamint a Pannonsafe Kft, és a HOLD Alapkezelő